woensdag 9 september 2015


All hands on deck!

Ik heet Benjamin Cadée ben 15 jaar oud en zit in 4Havo op het Pantarijn in Wageningen. Ik hou erg van zeilen en uitdagingen. Wat ik héél graag zou willen is om op een Tall Ship naar de Caribische eilanden te varen.  School at Sea geeft mij deze kans.

www.schoolatsea.com


Bij School at Sea vaar je met 32 andere leerlingen en begeleiding naar de Cariben. De reis duurt zes maanden. Tijdens deze reis krijg je les zoals op Pantarijn, maar dan anders. Bij School at Sea leer je ook, door samen creatief te zijn en verantwoordelijkheid te nemen. Ik merk dat ik gemakkelijker leer als ik zie en ervaar waarom iets ‘is’ en denk dat School at Sea daarom bij mij past. Ik hoop door deze reis mijn grenzen te verleggen en meer discipline te krijgen dat mij later in het leven erg gaat helpen. Voor deze reden besloot ik mee te doen met de selectie voor School at Sea.


                  De Route


Op zondag 6 september heb ik gehoord dat ik geselecteerd ben om mee te varen met School at Sea op de Regina Maris. Ik was helemaal blij! Wel kwam ik al direct voor mijn eerste grote uitdaging te staan.                                                                    
Om aan dit avontuur mee te mogen doen heb ik een bedrag van €21.000 nodig. Dat is héél veel geld. Ook heb ik maar één maand om dit bedrag te werven. Op 17 oktober vaart de Regina Maris uit, ik hoop dan ik mee kan varen.
Volg mij om te zien hoe ik dat geld ga werven. Wil je me helpen? Elk bedrag is welkom! Graag storten op:

Benjamin Cadée NL95 SNSB 0923 3987 75 onder vermelding van School at Sea.











1 opmerking:

  1. Ha, Ben, wat een fantastisch avontuur! En trouwens, wat een fantastische site ook. Ik heb gedoneerd!

    BeantwoordenVerwijderen