zondag 3 januari 2016

Ben aan't leren

Hey Beste Sponsoren!
Ik wil jullie graag even wat vertellen over de laatste twee weken waardoor het blog even niet bijgewerkt is.

Ik ben van 19 december tot 4 januari even thuis geweest wegens een ondoordachte actie op het schip waar ik de consequenties van moest inzien. Net voor aankomst op Sint-Maarten ben ik samen met een andere jongen op een dis-respectvolle manier omgegaan met wat spullen van het schip. Ik ben dus even thuis om ervan te leren en te overdenken wat ik gedaan heb. Tijdens deze twee weken thuis ben ik hard aan de slag gegaan om het goed te maken, ik ben hard aan het werk en ik ben vooral veel aan het leren van de fout. Ik heb met veel familie leden en vrienden en mijn mentor gesproken over wat er is gebeurd. Op 1 januari heb ik met de kapitein gesproken, hij wilt me graag een tweede kans geven en daarom vlieg ik op de 4e weer terug naar het schip wat zich dan bevindt op Aruba, deze vlucht betaal ik zelf door de komende zomervakantie te gaan werken. Dus ik ga er weer tegenaan en laten zien dat ik niet nog een keer dit soort fouten maak! Als ik weer terug ben op het schip ga ik jullie regelmatig zelf op de hoogte houden over hoe het gaat en wat er allemaal gebeurt.

Benjamin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten