zondag 14 februari 2016

Post uit Cuba.

Via een van de SaS leerlingen die even terug kwam naar Nederland voor de begrafenis van zijn opa, kregen wij een geschreven brief van Benjamin (2 kantjes vol!). Hier een aantal citaten:

"Ik ben op de 5de  aangekomen op Cuba....Na de Cuba schoonmaak (grote schoonmaak van het schip)....moesten eerst door de douane, daar moesten we één voor één een gebouwtje in om onze paspoorten te laten zien...Op de 6de (zijn we) doorgevaren naar Marina Hemmingway. De haven waar we liggen is best leuk. Er is een glijbaan en supermarkt...we hebben lekker gezwommen, jammer genoeg moest ik wel in een schelp gaan staan, nu heb ik een snijwond in mijn voet...gelukkig geneest het aardig snel.....Op het schip gaat het mij erg goed, ik heb met Mieke(docent) gepraat en dat was heel fijn, ze zei vooral dat ik gewoon mezelf moest zijn, en daarom gaat het nu zo goed!Martin (kapitein) heeft mij in een paar dagen twee geldklusjes laten doen en dat ging super goed..... Deze reis is geweldig.(Morgen gaan we op eigen reis door Cuba) ik weet nog niet met wie ik en een (reis)groepje zit.

Doe de groeten aan (iedereen) uit communistisch Cuba, er staat zelfs propaganda op het briefgeld hier!  
Reis van Panama naar Cuba
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten