zondag 28 februari 2016

Bermuda

Hey sponsoren! Ik ben net aangekomen op Bermuda! Het gaat super goed met mij! Het is hier heel mooi maar ook heel duur... Een chips zak kost hier 6 euro. 
De vaart van Cuba naar Bermuda was leuk, het weer was wel wilder. We hebben hele hoge golven. Dit maakt het zeilen wel spannender. In het begin was ik heel misselijk maar dat is nu al over. Ik ga er een leuke tijd van maken op Bermuda, vanavond slaap ik buiten op het dek;) Ik zal jullie weer een blogje sturen op de Azoren!!

Dol fijn: Scherpsblog BLOG KIRSTEN 

School at Sea zonder nieuwe ervaringen is geen School at Sea. Vandaag was weer zo’n dag. We vertrokken vanaf St. George naar Hamilton. Hier namen we de pond naar Dockland…en rara…wat
gingen we hier doen…zwemmen met dolfijnen! We moesten allemaal een wetsuit en een zwemvest aan
en vertrokken toen in groepjes van zes het ijskoude water in. Dit was totaal niet erg, want je hart smolt bij het zien van die lieve beesten. De instructeur liet ons allerlei trucjes met de dolfijnen doen, wat heel erg leuk was. We mochten
veel dingen doen; de huid van de dolfijnen voelen, de dolfijn een kus geven en natuurlijk met de dolfijn op de foto. Dolfijnen zijn heel bijzondereen slimme beesten. Zodra je een bepaalde beweging met bijvoorbeeld je hand maakt, reageren ze hier meteen op. Ik vond het een hele bijzonderervaring.. END 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten