donderdag 17 maart 2016

Ben (veilig) binnen gelopen op de Azoren

Op 17 maart is de Regina Maris veilig binnen gelopen op Lages das Flores, Azoren. Onderstaand 'live'  beelden van de aankomst en het aanleggen via de webcam in de haven waar ze momenteel liggen.  http://www.climaat.angra.uac.pt/WebCams/index2.htm 

Onderstaande sailmail kregen we gisteren van Benjamin. Dit is geschreven rond 11 maart '16

Hallo sponsoren! Hoe gaat het in Nederland? Over 6 weken kom ik al weer terug! De Azoren is alweer de laatste bestemming. Wat is de tijd snel gegaan. Ik heb het echt super! Ik ben nu onderweg van Bermuda naar de Azoren! Op Bermuda heb ik met Dolfijnen gezwommen en dat was echt heel leuk om te doen! 

We zijn nu vijf dagen onderweg naar de Azoren. Het weer is een stukje ruiger maar dat is ook wel leuk. De wachten zijn nu een stukje spannender en dat is wel gaaf om een keer mee te maken. We krijgen voor de Azoren weer een scheepsovername en dan ga ik wrss voor Machinist solliciteren. Met school ga ik ook goed. Ik heb mijn toetsen nu net binnen van tp 3. Daar heb ik al een bio toets van gemaakt en daar had ik een 7,5 voor!  

Als ik terug kom ga ik een presentatie geven over de reis! En jullie zijn natuurlijk allemaal welkom! Dan ga ik jullie alle mooie verhalen vertellen! Ik ga proberen de presentatie op het schip voor de bereiden maar ik weet niet zeker of ik daar aan toe kom. 

Als ik op de De Azoren aankom zal ik nog een Blogje schrijven over de leuke tijd op de Azoren dat wordt vast gaaf! Ik moet zo naar mijn wacht dus ik zal het niet te lang maken, maar het gaat echt super goed met mij en super bedankt!!!! 

BENJAMIN 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten