zondag 27 maart 2016

Leuke tijden op Horta!

Hey Jongens! Ik ben na Flores doorgevaren naar Horta. Het is echt super leuk hier! Bij aankomst hebben we twee Sperm-Whales gezien vlak naast onze boot! De Azoren staan bekend om zijn grote aantal Sperm-Whales.
Op Horta hebben we een uitwisseling gehad met de school van Bartolomeu( De Azoriaanse jongen rechts, die met school at sea mee is).
Deze uitwisseling was echt super gezellig! En we gaan nog veel meer leuke dingen doen. Na de Azoren vaar ik waarschijnlijk in één stuk door naar Nederland. Misschien maken we een tussen stop in Engeland of Frankrijk en dan zal ik jullie nog een Blogje sturen! Het gaat echt super met me en ik heb super veel zin om jullie weer te zien! Maar ik ga er nog een te gekke 3 weken van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten